Microsoft Dynamics C5 - abonnement

Service- og telefonabonnement

Tryghed og sikkerhed for din installation er vigtig. Derfor kan et Telefon- og Serviceabonnement sikre en hurtig support til en fast årlig pris.

Med et abonnement får du følgende:

  • Første prioritet i support køen.
  • Telefon- og email-support så ofte du har brug for det.
  • Support tilstræbt påbegyndt inden for 8 timer.
  • Online support, hvor vi kan overtage styringen af din PC.
  • Vi fører "dagbog" over dine supportkald og kender hermed dit system.

Abonnementer omfatter:

  • Microsoft dynamics C5 eller UNICONTA
  • Løsning af akut opstået problem, eksempelvis fejlmeldinger eller udskriftsproblemer.

Abonnementer omfatter ikke:

  • Ændringer som omfatter programmering.
  • Tilretning af udskrifter.
  • Installation af programmer, hotfix og servicepack.
  • Hardware nedbrug.
  • Besøg fra VestjyskIT.

Åbningstid:

  • Mandag - torsdag 08:30 - 16:30
  • Fredag 08:30 - 14:00

Telefonsupport:

  • Ring på 7528 8787, hvorefter du bliver viderestillet til vor support.

Email-support:

  • Mail til salg@vestjyskit.dk gerne med skræmprint indsat og supporten vender tilbage hurtigst muligt.

Backup:

  • Det er jeres eget ansvar at tage backup. VestjyskIT forudsætter, at der findes en backup, når vi arbejder med dine data.
  • Har du ikke en fast backupløsning er vi gerne behjælpelig med at opsætte en løsning.
  • VestjyskIT er ikke ansvarlig for data- og driftstab.

Priser:

  • Kontakt os for et godt tilbud.
  • Abonnementet løber i et år og opkræves årligt forud. Abonnementet kan opsiges med en måneds varsel til udløb.
  • Support ifald I ikke har Telefon- og Serviceabonnement afregnes pr. påbegyndt 15 min. Ifølge gældende timetakst, dog kr. 497,50 pr. påbegyndt opkald.
  • Såfremt problemet ikke løses telefonisk eller via email, er det op til dig at afgøre om du vil have besøg mod sædvanlig timebetaling og Kørsel.